logo
This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis.
Be Awesome Today!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Working Hours
Pondělí - pátek 09:00AM - 17:00PM
Sobota - neděle CLOSED
Top
ISAK Services / Školení / Interní administrátor systému ISAK
Interní administrátor systému ISAK

Seznámení administrátora s možnostmi nastavení práv uživatelů a jejich přístupů k jednotlivým klientům a spisům, správa certifikátů, číselných řad, bankovní účtů a dalších systémových nastavení. Účastník školení se také naučí jak nastavit propojení s datovými schránkami a vše potřebné pro provoz dataroomu. 

Support
  • Nastavení systému.
  • Propojení ISAK a informačního systému datových schránek.
  • Nastavení práv uživatelů a šablony práv uživatelů.
  • Nastavení práv přístupů uživatelů ke klientům, spisům a složkám dokumentů.
  • Skupiny práv uživatelů.
  • Správa certifikátů pro elektronický podpis.
  • Zadávání nákladovosti jednotlivých uživatelů.
  • Nastavení číselných řad, bankovních účtů, úřadů a nastavení klienta.
  • Tvorba vlastních vzorů (šablon dokumentů) a jejich zadávání do systému.
  • Nastavení práv externích uživatelů a jejich přístupů do dataroomů.

08:45 – 09:00 Zápis

09:00 – 10:30 Přednáška

10:30 – 11:00 Dotazy, diskuse

Školení se koná

28. 1. 2021

 

V reakci na aktuální epidemiologickou situaci v ČR měníme formát našich školení, přecházíme do ON-LINE prostoru a školení realizujeme prostřednictvím videokonference na platformě Microsoft Teams. Jakmile nám to situace dovolí, rádi Vás opět přivítáme v našem školícím centru na adrese ISAK Services spol. s r.o., Kubánské náměstí 1391/11, 100 00  Praha 10.

Mám zájem o školení

28. 1. 2021 / ON-LINE / 8:45 -11:00