Interní administrátor systému ISAK
Seznámení administrátora s možnostmi nastavení práv uživatelů a jejich přístupů k jednotlivým klientům a spisům, správa certifikátů, číselných řad, bankovní účtů a dalších systémových nastavení. Účastník školení se také naučí jak nastavit propojení s datovými schránkami a vše potřebné pro provoz dataroomu.

- Nastavení systému.
- Propojení ISAK a informačního systému datových schránek.
- Nastavení práv uživatelů a šablony práv uživatelů.
- Nastavení práv přístupů uživatelů ke klientům, spisům a složkám dokumentů.
- Skupiny práv uživatelů.
- Správa certifikátů pro elektronický podpis.
- Zadávání nákladovosti jednotlivých uživatelů.
- Nastavení číselných řad, bankovních účtů, úřadů a nastavení klienta.
- Tvorba vlastních vzorů (šablon dokumentů) a jejich zadávání do systému.
- Nastavení práv externích uživatelů a jejich přístupů do dataroomů.
08:45 – 09:00 Zápis
09:00 – 10:30 Přednáška
10:30 – 11:00 Dotazy, diskuse
Školení se koná
Termín pro vás připravujeme
V reakci na aktuální epidemiologickou situaci v ČR měníme formát našich školení, přecházíme do ON-LINE prostoru a školení realizujeme prostřednictvím videokonference na platformě Microsoft Teams. Jakmile nám to situace dovolí, rádi Vás opět přivítáme v našem školícím centru na adrese ISAK Services spol. s r.o., Kubánské náměstí 1391/11, 100 00 Praha 10.
Mám zájem o školení
28. 1. 2021 / ON-LINE / 8:45 -11:00
Mám zájem o školení
Termín pro vás připravujeme