Rychlé a kvalitní odbavení Vašich požadavků
V rámci naší spolupráce získáte možnost nastavit si Vámi vyhovující servisní odezvu
s garantovanou dobou zahájení řešení. Dále získáte možnost účastnit se pravidelného představování novinek v aplikaci ISAK spojené s neformálním business networkingem.
Standardní servisní odezva Pondělí - Pátek od 8:00 do 17:00
Servisní odezva s garantovaným zahájením řešení next business day. To znamená, že se Vašemu požadavku po nahlášení dohodnutým způsobem začneme věnovat nejpozději druhý pracovní den.
Standardní servisní odezva Pondělí - Pátek od 8:00 do 17:00 hodin, v režimu next business day.
Zrychlená servisní odezva Pondělí - Pátek od 8:00 do 17:00
Servisní odezva s garantovaným zahájením řešení do 4 hodin, od nahlášení požadavku dohodnutým způsobem. Ideální volba pro malé a střední kanceláře.
Zrychlená servisní odezva Pondělí - Pátek od 8:00 do 17:00 hodin, se servisní odezvou 4 nebo 2 hodiny.
Hot – line servisní odezva Pondělí - Neděle od 00:00 do 24:00
Hot-line odezva s garantovaným zahájením řešení do 2 hodin, od nahlášení požadavku dohodnutým způsobem. Ideální volba pro střední a velké kanceláře.
Hot-line servisní odezva Pondělí - Neděle od 00:00 do 24:00 hodin, se servisní odezvou 4 nebo 2 hodiny.